7.19.2009

Espor[a] guisa, Espor[a] cueme


L'españíu de les machorres atapó'l soníu de les avionetes na mañana d'ayeri en Llamorgal. Asturliriu, Quirinal y Espor[a], aportaben a la primer xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu cola enerxía concentrao de munchos meses de preparación. Cola organización del Conceyu Nacional de Liriu y con Espor[a] como anfitrión entamaba un camín nuevu pa esti vieyísimu xuegu asturianu, agora espor.


Tres les trenta carreres de la tirada oficial, Espor[a] resultaba vencedor con 73 puntos, siguío por Quirinal con 65 y en tercer llugar por Asturliriu que llograba 51. Trés representantes d'Espor[a] foron los machorradores estadísticamente más valiosos de la mañana: Sergio Buelga que llogró materializar el 94% de los puntos que disputó, Xuacu Rodríguez que facía un 89% y Carlos Suari con un 83%.


Depués de la espicha isotónica y de xermandía y yá nun ambiente entá más lúdicu, los Espor[a] Iyán González y Xuacu Rodríguez tuvieron nel primer y segundu puestu del Abiertu Barreñón, acompañaos por Luisa (d'Avilés), inesperada finalista que sorprendió nel dominiu de la machorra nesti tornéu disputáu a eliminatories directes.


Cola entrega de premios cortesía de l'Academia de la Llingua Asturiana y la correspondiente semeya de familia, pesllóse una xornada histórica pal espor tradicional asturianu.

No hay comentarios: