12.10.2009

Liriu lariu nel tendayu.

Más de mediu centenar de persones s’allegaron al tendayu del Muséu del Pueblu d’Asturies de Xixón el mediudía del domingu 29 payares, p’alcontrase col equipu d’Espor[a] y cellebrar con ellos el títulu del Campionatu d’Asturies de Liriu, organizáu pol CNL. Familiares, amigos y curiosos, ente los que s’alcontraben los collacios de los equipos Sidrones y Quirinal Liriu Espor, amás de Xermán Viluba, de l’asociación “O Varal” impulsora de la LNB, y Hevia, organizador de la última Copa Cantábrica.

Equipu d'Espor[a]. Arriba, César, Iyán, Mara y
Carlos; embaxo, Xuacu, Pepa, Lucía y Sergio.

El sol, que salió pa caldiar el sitiu, fizo asomar el sudu nes frentes de la xente que s’averaba a coyer un liriu y una machorra pa probar per primer vez, colos conseyos de los xugadores del equipu. Un culín de sidra, un trocín de tortiella y otru d’empanada y una bollina dulce y yá taben toos preparaos pa disputase'l I Open Bollu Preñáu de Xixón.


Les fueyes del suelu nun impidieron que’l nuesu compañeru Iyán algamara’l so segundu encastráu, nin que Xermán (Quirinal) ganara’l bollu preñáu de premiu na final ante Carlos Suari (Espor[a]), nun Open con más de venti participantes.

Xermán recibe'l bollu del xixonés Sergio.

La rifa de la empanada y los preseos del xuegu, dio pasu a la despedida del alcuentru, bien pasaes les 2 de la tarde. Ensin embargu, l’equipu quedó disfrutando del espaciu xugando al liriu, pa preparar una sorpresa que tará llista bien ceo.


Yá tenemos ganes de ponemos a trabayar nel segundu Capionatu d’Asturies de Liriu y sofitar esti xuegu asturianu que tanto nos presta.

No hay comentarios: