4.29.2010

Doble triunfu en Noreña.

La segunda xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu disputóse en Noreña esti domingu pasáu, con un éxitu total d'organización, que corrió a cuenta de la Camaretá de Liriu de Noreña. L'equipu de la Escuela de Gaites de Noreña tuvo la idega de llevar la partida a les cais de la villa condal, al pie del quioscu de música, y cuayó nuna espectacular xornada de liriu, tanto de xuegu como de públicu.

La partida acortióse a 15 carreres, p'aprovechar la demanda de xente que quería participar nel abiertu qu'escomenzaba dempués. Nun hebo hestoria: dempués de unes disputaes cinco primeres carreres, onde Asturlirio se punxo a la tiesta, Espor[a] volvió a sacar el so xuegu efeutivu y, con 35 puntos de carrera, algamó una nueva victoria pal club. Carlos y Iyán sofitaron el tirunfu con sendos plenos nos cocientes de puntuación, y Sergio, Mara y Luis Carlos, puntuaron tamién pal Campionatu d'Asturies de Liriu Individual. En segundu puestu quedó la franquicia decana Asturliriu (18), siguíu de la Camaretá (16) y de Sidrones (11), qu'alcanzó'l cuartu puestu, pesie a ser l'equipu caberu, pola incomparecencia de Quirinal (14), que solo contó con tres xugadores.

Ensin embargu, los Sidrones impondríense col so xugador Dani nel I Abiertu'l Picadillu de Noreña, tornéu onde los esporos malpenes superaron la primer ronda.

Esto fai qu'Espor d'Asturies sume yá 12 puntos de partida nel campionatu por equipos y que Carlos y Iyán seyan primeru y segundu nel individual, con 16 y 15 puntos respeutivamente.

Dende Espor[a] consideramos qu'esti eventu entamáu pola Camaretá supón un doble tirunfu: primero, pola victoria; y segundo, índa munchísimo más importante, porque'l nuestru enfotu de llevar los xuegos y l'espor tradicional asturianu a la cai, averándolos a la xente, vióse más qu'alcanzáu. ¡Gracies, Camaretá!

No hay comentarios: