12.10.2008

espor[a] nel aire!!



Espor d'Asturies, sigue acercando el xuegu a la sociedá, depués de collaborar nel II Cursu de Monitores de Xuegu y Espor Tradicional, esta selmana espor[a] foi convidada a Acuto, el espaciu de Carlos Suari na RPA onde falar de la cultura física tradicional.

Na entrevista, podéis sentir les razones que nos movienon pa crear espor[a], los oxetivos tanto esportivos, como d'investigación y d'estudiu del xuegu tradicional que nos marcamos pa esti añu, y les actividaes nes que tuviemos participando n'estos pocos díes de vida.

Pa sentir la entrevista, servímonos d'otra emisora amiga como ye Radio Varal, que recueye bona parte de la información sonora sobre la billarda (liriu pa nós), y que vos aconseyamos tener como referencia radiofónica, pa nun vos perder nengún acontecimientu de la LNB nin del cada día más cercanu Campeonatu Nacional de Liriu.

Andái sollertes, les espores del xuegu tradicional tán nel aire!!!!!

3 comentarios:

Mar Buelga dijo...

Hola Xuacu, soy la hermana de Sergio (el tu compañeru del cursu) ta guapu el tu blog, agregote al mi blog pa que la xente que vea el miu, vea el tuyu tamien. Saludos. Mar Buelga

Alex Maladroit dijo...

Qué nivel guaḥe, qué nivel Yá tas na radiu, blogue própitu, qué nivel.

Sandra dijo...

¡Hola! Acabo d'entrar por primer vez nesti blog, y paecíome mui interesante, encántame saber de too no que cinca a xuegos populares y tradiconales asturianos, por asturiana y por mayestra de EF, jaja. Agrégote al míu. Un saludu.