6.10.2009

A pol "Año Preto"


Esti domingu 14 de xunu dellos miembros d'espor[a] convocaos pola Selección Asturiana de Liriu van participar nel IV Tornéu Parroquial "Año Preto" en Celeiro de Mariñaos (Ribadeo) convidaos pola LNB.

El Combináu Nacional formáu por Pravia, Toño, Urbano, Luis, Carlos y Xuacu va tar lluchando dende primer hora de la mañana por traer el "andoscu prietu" p'Asturies. A les 11:00 hores tendrá que medise al temible equipu de Vilamar, que cuenta con dellos de los estandartes de la selección gallega nes sos files. Y a les 12:00 tocará competir con Xove que de xuru nun van poner nada fáciles les coses pa los nuesos, que llucharán pa clasificase a la gran final que se xugará a les 16:30 na pista central de Celeiro.

espor[a] tará al llau de la nuesa selección que capitaneada por Pravia nun va renunciar a nada y lluchará por esti tornéu, que tamién tien traces de preparatoriu pa la Copa Cantábrico que se celebrará a finales de branu.

Amás de lo puramente esportivo, a les 13:00 na cantina de Celeiro podremos disfrutar d'una sesión vermú onde se presentará el poemariu "Orbayu d'alfileres" de Carlos Suari y el tema Circu de Zimmer103, inspiráu nel poema del mesmu títulu. Y depués d'esti momentu artísticu-reivindicativu, llegará la esperada xinta de xermandía con productos del país vecín.

Asina qu'esperamos la respuesta d'una marea azul qu`acuda a Celeiro de Mariñaos pa sofitar a Asturies nesti IV Tornéu Parroquial "Año Preto".

No hay comentarios: