7.05.2009

L'Espor d'Asturies toma Castiella


Espor[a] va participar nel "Encuentro Internacional de Juegos Tradicionales" que tendrá llugar los proximos díes 9, 10, 11 y 12 de xunetu n'Aranda de Duero (Burgos). Xunto Espor[a], la Asociación del Bolu Vaqueiru, y la Peña Bolística Reculta van tar representando la cultura fisica del país delante de les más de 700 persones que participarán d'estes xornaes d'estudiu de la etnoludomotricidá, y nes que l'espor d'Asturies nun podía quedar fuera.

La espedición Espor[a] llevará'l xuegu del Liriu y les novedaes CNL a esti alcuentru internacional, nel que tamién trataremos de transmitir la fuerza y la filosofía Billardeira del país vecín y de los collacios de la LNB.

Na mañana del vienres la "Association Européenne des Jeux et Sports Traditionnels" cellebrará la so "IX Asamblea Xeneral", na que Espor[a] tamién tará presente p'asina entamar los trámites necesarios pa formar parte de la "AEJST".

Pero amás el sabadu a les 16:00 nel Congresu Mundial “Juegos Tradicionales y Salud Social Global” ún de "les espores" Carlos Suari, presentará la so comunicación "EL XUEGU TRADICIONAL ASTURIANU NA E.S.O.: PRONÓSTICU RESERVÁU" dientro de les xornaes técniques "Juego Tradicional en el Ambito de la Enseñanza".

Y si depués d'esto hai ganes de más espor tradicional (que les habrá), nun olvidéis que'l día 18 de xunetu ye la primer xornada'l Campionatu Nacional de Liriu.

No hay comentarios: